منتديات مصراوي لكل المصريين


    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟

    قلب حزين
    قلب حزين
    مشرفه عامه

    عدد الرسائل : 133
    تاريخ التسجيل : 27/09/2009

    بلا ايقونة مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟

    مُساهمة من طرف قلب حزين في الأحد سبتمبر 27, 2009 9:30 pm

    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ Sgir2h








    مرحبا بكل اخـواتـى و اخـوانـى احباء المنتدى




    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 650247913





    جبت لكم مسابقه مش أي أي ولآ زي زي




    شفتها طبعا و عجبتني وقلت اجيبها لحبايبي



    واشوف من فيكم الذكي وال ام ام


    ههههههههههههههههه


    ( فكرة الموضوع)


    اضع لكم صوره او صورتين او مجموعه صور تدل على


    (( مثل واحد فقط يشمل جميع الصور اللي اطرحها في الرد ))


    والشاطر او الشاطوره اللى يقول المثل


    وفيه جوايز كتييييييييييييير كتييييييييير


    وتقييييييييييم وواقول لكم خليها مفجاة



    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ Danncer

    بسرعة تعالوا وهاتوا معاكوا صحابكوا

    واللى موش يعرف يجاوب

    مايخافش حاخليه يفوز

    بس يفتح مخه معايا هههههه


    اعوذ بالله مش رشوة ولاحاجة


    شوفوا انتوا بقى



    ايه رايكم ؟هههههههههههه

    يارب تكونوا فهمتونى ...


    يالله نبتدى !


    على بركة الله



    المثل الاول



    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 2j5gbvr

    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 121ad6ae6d1dbe47cbaae70




    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ Nffkfr





    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 6f8f62091a896eb6c1fc4ce





    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ C63b37c0b47ab024e5103c7




    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 03e9d44a0969325e3b1ff01





    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 2j5gbvr


    ورونى الشطارة وطلعوا الامارة





    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟ 2j5gbvr
    اعاني
    اعاني
    عضو مبتدا

    عدد الرسائل : 25
    تاريخ التسجيل : 20/12/2009

    بلا ايقونة رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟

    مُساهمة من طرف اعاني في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 8:37 pm

    أتمنى انها تعجبكم /

    1- حكم القوي عالضعيف
    2- لا تصيح على بوك لي مات ، وصيح على عصر الجمعة لي فات
    3- حلاة الثوب رقعته منه وفيه
    4- الطول طول نخله والعقل عقل صخله
    5- المتعوس متعوس لو حطه على بابه فانوس

    lol! lol! lol!
    الإدارة
    الإدارة
    صاحب المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 1066
    العمل/الترفيه : الكمبيوتر
    تاريخ التسجيل : 21/09/2007

    بلا ايقونة رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟

    مُساهمة من طرف الإدارة في الجمعة يناير 01, 2010 3:47 pm

    اولا: شكرا على الموضوع الجميل

    ثانيا:في مثل يجمع بين الصور الخمسه

    ضربني وبكى وسبقي واشتكى

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 20, 2019 3:40 am